Otázky a odpovědi


Co je SCENTO?

SCENTO je předplatitelská služba, která usnadňuje a zpříjemňuje objevování nových parfémů bez nutnosti koupě velkého balení.

Po celou dobu Vašeho předplatného, Vám každý měsíc zašleme 30-ti denní dávku (8 ml) značkového parfému, podle Vámi nastaveného parfémového kalendáře. 8 ml parfému představuje průměrně 120 střiků (tedy 4 střiky na den v měsíci).

Co je obsahem předplatného?

S první objednávkou obdržíte SCENTO pouzdro spolu s vůní, kterou jste si v kalendáři nastavili. Dále také získáte sametový pytlík, abyste mohli Váš cestovní rozprašovač chránit před poškrábáním. Každý následující měsíc získáte lahvičku parfému (8 ml), kterou vložíte do SCENTO pouzdra a používáte.

Jak získat parfém?

V prvním kroku si naplánujte parfémový kalendář. Parfémy si do kalendáře máte možnost přidávat dvěma způsoby. Buď kliknutím na ikonu kalendáře u obrázku nebo přímo na stránce parfému pomocí tlačítka PŘIDAT DO KALENDÁŘE.

V druhém kroku přejděte do menu PŘEDPLATNÉ na hlavní stránce a vyberte dámské nebo pánské předplatné. Pokračujte procesem registrace a staňte se SCENTO předplatitelem. Parfémové dobrodružství může začít!

Měsíční platba je automaticky opakována (rekurentní platba), dokud své předplatné sami neukončíte. Možnost přerušit nebo zrušit předplatné kdykoliv z administrace Vašeho účtu. Více o přerušení a zrušení se dozvíte níže.

Pokud by se stalo, že máte aktivní předplatné, ale nemáte nastavený žádný parfém v kalendáři, automaticky obdržíte parfém měsíce. Proto je vhodné vyplnit svůj parfémový kalendář dopředu nebo členství na čas přerušit či úplně zrušit. V těchto situacích se na nás neváhejte obrátit e-mailem a situaci jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Jak zruším předplatné?

Neradi Vás vidíme odcházet! Ale pokud musíte, tak zde máte postup:

  1. Přejděte do svého účtu na webu
  2. Zvolte v menu „Spravovat Předplatné“
  3. Klikněte na „Zrušit“
  4. Vyberte „Zrušit předplatné“

Až budete chtít opět objevovat parfémy, stačí následovat stejný postup a předplatné obnovit kliknutím na tlačítko „Re-aktivovat“ v detailu předplatného.

Pokud to již nelze, stačí znovu objednat SCENTO předplatné klasickým způsobem.

Co když nechci předplatné zrušit, ale nemohu další měsíc zaplatit?

Nevadí! Máte možnost si předplatné pozastavit.

  1. Přejděte do svého účtu na webu
  2. Zvolte v menu „Spravovat Předplatné“
  3. Klikněte na Rozpis plateb
  4. Vyberte „Vynechat“

Tímto způsobem máte možnost vynechat jednotlivé měsíce.

Pokud si nejste jisti, napište nám na info@scento.cz a my to za Vás zařídíme.

Jak funguje parfémový kalendář?

Nabízíme dva způsoby, jak upravovat parfémy v kalendáři.

První z nich je, že si přidávejte parfémy do Vašeho parfémového kalendáře pomocí kliknutí na ikonu kalendáře u obrázku v přehledu parfémů. Pokud se Vám ikona kalendáře vyplní černou barvou, znamená to, že parfém je již do parfémového kalendáře přidaný. Zároveň se Vám zobrazí číslovka u PARFÉMOVÉHO KALENDÁŘE v horní liště webové stránky.

Druhou možností je přímo na stránce jednotlivého parfému pomocí tlačítka PŘIDAT DO KALENDÁŘE.

Samozřejmostí je možnost odstranění parfému z kalendáře. První možnost opět pomocí ikony kalendáře u obrázku v přehledu parfémů. Pokud se Vám ikona kalendáře vyplní bílou barvou, znamená to, že parfém je z kalendáře odstraněný. Druhá možnost je V PARFÉMOVÉM KALENDÁŘI parfém odstranit pomocí ikony X u obrázku.

Můžete si prohlížet a upravovat všechny přidané parfémy pro konkrétní měsíce v PARFÉMOVÉM KALENDÁŘI přejetím kurzoru myši na obrázek parfému.

Do kdy mohu upravovat kalendář, a tedy parfém pro daný měsíc?

Parfémový kalendář si máte možnost upravovat během celého měsíce.

Jen pamatujte, že jakmile Vám dorazí faktura za daný měsíc s názvem Vámi vybraného parfému, na další změny v tomto měsíci nebudou brány v potaz.

První faktura za předplatné Vám přijde e-emailem v okamžiku objednávky předplatného. Každý následující měsíc Vám přijde faktura v den strhávaní částky za předplatné. Váš rozpis plateb najdete po přihlášení ke svému účtu na webu → Spravovat Předplatné → Rozpis plateb. Součástí faktury je název Vámi vybraného parfému.

Mohu do kalendáře přidávat jak dámské, tak pánské parfémy pod jedním předplatným?

Určitě ano! Předplatné máme rozdělené na dámské a panské, abychom věděli, které pohlaví je hlavním předplatitelem. Takže jeden měsíc můžete objednat parfém dámský a další pánský. Bez omezení.

Mohu si objednat stejnou vůni vícekrát?

Náš parfémový kalendář Vás z podstaty nenechá přidat stejnou vůni dvakrát, abyste si nešťastnou náhodou nenastavili opakovaně stejný parfém.

Abyste mohli mít stejný parfém vícekrát za sebou, vše co musíte udělat je, že z kalendáře odstraníte vůni z minulého měsíce a přidáte ji znovu. Pokud si nejste jisti, napište nám na info@scento.cz

Mohu si koupit parfém jednorázově, bez předplatného?

Ano i ne. Nenabízíme klasickou jednorázovou koupi. Nicméně i pro Vás máme řešení. Stačí si předplatit službu a nastavit do kalendáře pouze jeden parfém. Jakmile Vám zásilka dorazí, můžete si předplatné zrušit. Tímto způsobem si koupíte pouze jeden parfém. Ačkoli dáváme přednost tomu, abyste byli spokojeni s našimi službami a objevovali parfémy delší dobu.

Kdy mi dorazí parfém?

SCENTO tým rozesílá předplatné parfémů 3x měsíčně. Záleží tedy na datu, kdy si službu předplatíte.

Jakmile bude Vaše zásilka odeslána, bude Vás o tom informovat e-mailem.

Níže popisujeme, kdy Vám předplacený parfém dorazí v jednotlivých měsících:

Předplatné mezi 1. – 10. v daném měsíci – zásilka dorazí kolem 20. v daném měsíci

Předplatné mezi 11. – 20. v daném měsíci - zásilka dorazí kolem 30. v daném měsíci

Předplatné mezi 21. – 30/31. v daném měsíci - zásilka dorazí kolem 10. v následujícím měsíci

Každý následující měsíc Vám parfém dorazí ke stejnému datu. 

Kdy mi přijde faktura za předplatné?

První faktura za předplatné Vám přijde e-mailem v okamžiku objednávky předplatného. Každý následující měsíc Vám přijde faktura v den strhávaní částky za předplatné. Váš rozpis plateb najdete po přihlášení ke svému účtu na webu → Spravovat Předplatné → Rozpis plateb. Součástí faktury je název Vámi vybraného parfému.

Mám možnost změnit datum strhávaní částky za předplatné?

Ano. Pokud by Vám nevyhovoval den automatických plateb k datu, kdy jste se prvně stali předplatitelem, napište nám na info@scento.cz které datum chcete nastavit, a my to za Vás zařídíme.

Kolik stojí poštovné?

Poštovné je u nás vždy ZDARMA. Abychom Vám usnadnili objevování parfémů co nejvíce, doručujeme zásilky přímo do Vašich rukou.

Zásilka je odesílána v bezpečnostní obálce o velikosti  3cm x 15 cm x 15 cm. Pokud by zásilka nemohla být doručena z různých důvodů, obdržíte výzvu k vyzvednutí zásilky na Vaší poště.

Jak mohu za SCENTO předplatné zaplatit?

Za předplatné SCENTO můžete zaplatit platebními kartami (Visa, Mastercard aj) přes zabezpečenou platební bránu. Za službu SCENTO nelze platit bankovním převodem ani dobírkou. Důvodem je princip předplatného, kdy se Vám každý měsíc automaticky strhává částka za předplatné z platební karty.

Systém mi hlásí chybu Card decline error, co s tím?

K této chybě může dojít z několika důvodů. Nejčastějším důvodem je, že nemáte na své platební kartě povolené platby na internetu. Ty si můžete sami povolit ve svém internetovém bankovnictví. Dalším důvodem může být aktuální nedostatek prostředků na bankovním účtu.

Jak upravit své profilové údaje?

Jednoduše se přihlaste do svého účtu, kde si máte možnost upravit svůj parfémový kalendář, fakturační údaje nebo adresu pro doručení.  Jen se ujistěte, že údaje měníte v dostatečném předstihu před odesláním zásilky. Pokud si nejste jistí, raději nám napište na info@scento.cz, a my Vám rádi poradíme.

Jak mohu změnit své číslo účtu?

Číslo účtu můžete změnit ve Vašem uživatelském účtu na webu. Po přihlášení přejděte do Spravovat Předplatné, vyberte fakturační údaje a možnost aktualizovat kartu. Vyplňte nové hodnoty a potvrďte AKTUALIZOVAT KARTU. Od této chvíle se platby automaticky odečítají z nového čísla účtu.

Jak zjistím zapomenuté heslo od svého účtu?

Stává se to každému z nás, že zapomeneme heslo. Naštěstí je řešení jednoduché. Na stránce Můj účet pod přihlašovacím formulářem klikněte na „Zapomněli jste heslo?“, vyplníte e-mailovou adresu a přijde Vám obratem e-mail s výzvou k obnovení hesla.

Pokud jste zapomněli i Váš registrační e-mail, napište nám na info@scento.cz.

Dorazila mi poškozená zásilka, jak postupovat?

To nás opravdu mrzí. Pokud takovou zásilku obdržíte, okamžitě nás kontaktujte na adrese info@scento.cz. Prosíme, abyste poškozenou zásilku nevyhazovali, pro případ, že bude požádáni o vrácení nebo fotodokumentaci.  

Nedorazila mi zásilka, jak to můžu reklamovat?
Pokud Vám dorazil e-mail potvrzující odeslání zásilky, ale ani po několika dnech zásilku nemáte, kontaktujte nás na adrese info@scento.cz. Následně si vyhrazujeme 10 pracovních dní na to, abychom s Českou poštou vyřešili důvod nedoručení a předešli opakování situace. Vše jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Mohu Vás kontaktovat?

Můžete nás kontaktovat pomocí funkce chat na našich webových stránkách, pomocí kontaktního formuláře nebo zasláním e-mailu na info@scento.cz. Děláme vše pro to, abychom co v nejkratším čase odpověděli na Vaši otázku.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Kontaktujte nás.